Tuesday, July 28, 2009

aku dah buat keputusan

hari tuh dpt call dr hj othman...dia ckp aku berjaya n d twr kn kerja kat compny dia...
tetiba rs bercelaru...x tahu mn nk pilih....stay c ni @ kerja kat sana...byk pra n cons nya....tp lepas aku pk lm....n timbangkn apa yg patut...aku dah buat keputusan.....


semalam...ku buka words n ku taip surat yg bertajuk " notice of resignation".n itulah keputusan yg aku buat....pull stop...x nak pk byk...life must go on...kalau nk berjaya kena berani ambik risiko...kena berani buat keputusn......n hari ni akan ku letak surat itu di atas meja bos ku..since dia x ada hari nih...esok sure dia melompat tgk srt tuh.....

kesian jgk kat dia since aku sorng ja yg tolong dia kat sini untuk kerja mendesign2 nih....tp aku x blh kalah dgn perasaan nih...msh byk benda aku nk blaja.....n aku mesti kuatkan semangat..(wlaupn kat dlm hati nih takut sgt...hehehe..)......

::semoga keputusan aku buat nih adalh yg terbaik untuk aku ::

0 comments:

Post a Comment